تابلوهای خارجی برای هر فضای خارجی که امکان نصب تابلو وجود دارد
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

تابلوهای خارجی برای هر فضای خارجی که امکان نصب تابلو وجود دارد

تابلو محیط خارجی

یکی دیگر از ابزار های تاثیر گذار تبلیغاتی در کسب و کار های امروزی بیلبورد های تبلیغاتی یا به صورت تخصصی تابلو های تبلیغاتی برای محیط خارجی هستند. این تابلو ها در محوطه باز و در معرض دید عموم مردم قرار داده می شوند و به علت ابعاد و اندازه بزرگ و نیز محل نصب و قرارگیری خود غالبا" همیشه مورد توجه و مشاهده مخاطبین و متقاضیان ذیربط قرار می گیرند.

تابلوهای محیط خارجی را به عنوان های دیگر مانند تابلو اداری و یا تابلو تبلیغاتی فضای خارجی نیز می شناسند.

همه ما کافی در خیابان ها کمی قدم بزنیم و متوجه تعداد بسیار زیاد تابلوهایی شویم که به هر روشی یک کسب و کار یا فعالیت خاصی را به ما نشان میدهد و ما نیز با توجه به همین نوع بیان است که خدمات مورد نیاز خود را پیدا کرده و به آن مراجعه می کنیم.

تابلوهایی که اغلب بر بالای مراکزی که محصولاتی را ارائه میدهند نصب می باشد را میتوان تابلو تبلیغاتی نامید و تابلوهایی که محصولی قابل ارائه ندارند و به کمک تخصصی که دارند می توانند به نوعی به ما مشاوره بدهند یا حتی با معاینه ما می توانند به نوعی ما را درمان کنند را تابلو اداری نامید.

تابلو اداری مانند تابلو تبلیغاتی می تواند در ابعاد و اندازه های متفاوتی باشد و همچنین می توان آنها را با هر نوع طرح و نقشه و برنامه ای اجرا کرد .

تنها نکنه حائز اهمیت این است که قبل از هر گونه سفارش و طراحی حتما لازم است تا محل نصب تابلو به صورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا دچار ضرر و زیان نشویم.

نکته جالبتر اینکه همه ما میدانیم که تمام پزشکان و متخصصان حوزه سلامت زمانی که به طور شخصی مطبی را راه اندازی می کنند برای اینکه ارباب رجوع را از تخصص خود مطلع کنند حتما نیاز به یک تابلو اداری دارند تا پس از نصب کردن بر روی ساختمان مطب خود ، تخصص خود را به طور کامل معرفی کنند و به نوعی متقاضیان را راهنمایی کنند و به دلیل رواج داشتن تابلو اداری در بین پزشکان مختلف ، این تابلوها به تابلو دکتری شهرت یافته است.

به طور کلی شرکت نشانه ساز در مجمع کاری خود ، عامل طراحی و ساخت تخصصی این نوع تابلوهای خاص می باشد و متقاضیان می توانند در تمام مراحل طراحی و ساخت و تولید تابلو خود از چگونگی روند آن مطلع شوند.  





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: